Üst 4 alt 4 dişi var. Sağ alt arka damağı baya şişmişti ve kızarmıştı iltihap sandım. Ama bugün gülerken farkettim ki sol üst en arkaya doğru bir diş çıkmış. Diş mı değil mi diye baya baktık ama diş. Arada baya bir boşluk var. Dişler sıra sıra ve yan yana cikmaz mı ? Bir anormallik var mı sizce