Haticelif25 ben doktoruma sormustum ya acıkmıstır ya usuyordur yada ruyasıbda korkabılır normal dedı gercekten de denedim bunu mesela kızımı tek ince bir ortuyle yatırıyordum simdi karnının ıyıce doydgundan emin olup pelus battaniyeyle yatırıyorum olmuyor sukur