Önce bir hafta yapmadı. Doktor bir arkadımıza sorduk gaz çıkarıyorsa bir süre daha sorun yok gazı takip edin birde huysuzlanmayı dedi. Hiç huysuz değildi gaz da çıkarıyordu. 7. Günün sonunda onun yönlendirmesi ile libalax yaptım yarım . Çok zorlanarak ağlayarak kocaman bir kaka yaptı yavrum ya. Ondan sonra o gün beş kez doku dolu kaka yaptı . Ertesi gün gayet normal kakasını yaptı. Sonra 4 gün yapmadı. Yine çok zorlanarak kendi kendine çok az bi kaka yaptı onhnda üzerinden 3 gün geçti gece biraz huysuzlandı sabah çok az bi lavman kalmıştı. Onu yaptım ama hala yapmadım ve yediklerime çok dikkat ediyorum her şeyinde zeytinyağı var. Su çok içiyor maşallah . Hala neden böyle oluyor ne yapabilirim doktordan randevu aldım da buralarada sorayım dedim. Geçen alt dişlerini çıkarırken de kabız olmuştu şimdi ister şişmiş. Ama bu kadar uzun sürer mi bilmiyorum diş çıkarırken kabızlık yaşayan oldu mu çocuğunda. Şimdiden teşekkürler