7buçuk aylık kızım var. Emerek uyutuyorum ve gece saat başı uyanıyor, her defasında emzirip uyutmak çok yorucu geliyor. Kilosu falanda iyi, emzirerek uyutmayı artık düşünmüyorum. Uyku eğitimi alanlar yardımcı olabilir mi nasıl bi yol izleyebilirim???