silaa66 manuelle ne uğraşıcaksın ya işin arasında gidip gelip sallamak zor bence. Ya otomatik al ya da Babybjörn tarzı bir şey al kullanımı daha rahat. Bi de bu salıncaklar çok çukur ya ergonomik değil, ben altına minder koyuyorum o zaman da emniyet kemeri bağlanmıyor bırakıp gidemiyorum yanından hareketlenmeye başladı kuzey