Hanımlar merhaba, bebeğim 5.5 aylık ve bir süredir anne sütü almadığı için ek gıdalara doktorumuzun önerisiyle başladık. Gün içinde sebze, meyve, yulaflı mama vs. yiyor. Son günlerde artık biberonla sütünü içmemeye başladı, bir çekiyor kafasını yana çeviriyor. Çok aç da olsa ağlıyor içmiyor. Ne yapabilirim? Bu mamayı mı sevmiyor artık tatsız mı geliyor acaba yoksa biberon mu istemiyor kaşığa alıştığı için? Ayırt edemiyorum.