Sehercomak1301 benim 5 aylıkken ayağa kalkmaya adım atmaya heveslendi eşimde ayakta durmayı seviyor diye yürüteç aldı ben çok karşıydım. 5.5 aylık falandı yürütece bindiğinde, ben sürekli gözlemledim adım atmasını hareketlerini bir terslik olursa bindirmeyim diye kızım 9 aylık bir terslik gözlemlemedim. Elinden tutunca çok güzel yürüyor, kanepeden falan tutunarak ayağa kalkıyor,oturduğu yerden ayağa kalkmaya çalışıyor yürümesinde bir problem yok çok şükür.