Kizlar 16 aylik bebegim resmen soda kolik soda alir annemle babam annem midesinden rahatsız soda icmeyince sıkıntı yaşıyor.. Ama bebeğimim korkusundan artık nerde içeceğini şaşırıyor çöpte tezgahta. Disarida marketlerde vs vs gorunce ciglik cigliga ağlıyor sürekli boyle içmesi sıkıntı olurmu acaba tabi cok vermiyoruz ortalama bir cay bardagi 3/1 gibi bilginiz varmi bu konuda?