efeninannesi4207 benimki de 3 hafatdir ağzına hicbi şey almaz oldu . Çorba ,pilav vs severdi . Hepsini diliyle itip geri çıkarıyordu ağzından . Bikac gündür salatalığın yumuşak kısmını onun parmağı kadar kesip eline veriyorum yiyor . Peynir falan verdim eline onu da yedi . Kaşıkla bı şey uzatınca anında kafasını çeviriyor yememek için . Red oluştu resmen . Sebebini bilmiyorum. Ama şu sıra iştahı da açılmaya başladı . Pankek asla sevmezdi. Onu da parmak kadar bölüp eline verdim öyle yedi biraz . Günde 3-4 kavanoz yemesi gerekiyormuş 11 aylık bir bebeğin . Benim kızım toplasan 1 kavanoz anca yiyordur katı gıda . Sadece yoğurda hayır demedi bunca zaman şükür ki . Meyve sevmiyor, muz ağzına değse öğürüyor … Ama köfte seviyor , kıyma seviyor. Ben de çözmeye çalışıyorum . Çok sececi . Çatala batırıp verdim yeşil fasulye yedi baya bı . O reddi öyle aşmaya başladık . Baş parmağın ve işaret parmağına sıkıştırdığında ezemeyecegin sertlikte bı şey verme eline elma , tüm salatalık (içini verebilirsin) havuç.. haşlayıp verebilirsin tadını severse . Bebek buskivisi ile yemeye çok çabuk alisiyorlar . Evde kendin yapıp eline ver , ağzında islandigi için hem ısırmak hoşuna gidiyor hem de eriyince yutuveriyor. Yemeye alışması için deneyebilirsin .