Basaktoplu Hayırlı geceler kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük bası sürekli sağ tarafta şimdiye kadar küçüktür basınıntutamıyor deyip geçiştirdim ama dün netten bakınca boyun kası kısalığı olabilir yazıyor çok moralim bozuldu böyle olan var mı acaba düzelen ?
Asafbebek Basaktoplu en kisa zamanda bir cocuk doktoruna gotur bence canim onlar bir sey gorurlerse beyin cerrahisine yonlendiriyorlar rontgen cekimi icin hem kafanda suphede kalmaz git icin rahatlasin :)
busraa61 Basaktoplu canım bizimde 3 aylık.Aynı şekilse hep sol tarafına yatardı bizide böyle korkuttular.Doktora gittik baktı.Hiçbir sorun yok dedi.Sadece inadından ve rahatından o tarafa yatıyo dedi
Haticelif25 Basaktoplu benim kızımda 2 ay 29 günlük aynı sağ tarafına çeviriyor ben sola dönderiyorum o hemen sağa çeviriyor bence korkulacak birşey yoktur ☺️
OmerAda yüz üstü yatırınca kafasını kaldırmıypr mu sağa sola çevirmiyor mu benim oğlum da prematüre 2 aylığa göre gelişimi yüz üstü yatırınca kafasını tam kaldırmıyor doktor gelişimsel pediatrik muayene önerdi
Basaktoplu OmerAda kaldırıyor istediği zaman sol tarafada götürüyor ama işte sürekli sağa atıyor kendini çok moralim bozuldu ya
Basaktoplu Asafbebek işte yaşadığım yerde iyi bir doktor yok ki devletede gitsem hemen başlarından salıyorlar artık iş dışına cıkaracam hafta içi inşallah yoktur ya
OmerAda Basaktoplu bence hiç bir sorun yok ben oğlumu da götürmedim doktora takipte kalıcam sizde öyle yapın belki öyle rahattır otarafa yatmaya alışmıştır kafasını kaldırıysa kötü bişey yoktur diye düşünüyorum
Basaktoplu Haticelif25 inşallah inşallah boyu kilosu nasıl aslında benimkinin yüzü biraz tombik ondan olabilir mi
Sonbesik Basaktoplu bence goturun onlar bebek dilleri yok izah edemiyolar her durumu ciddiyetle takip etmeliyiz .atlamamaliyiz.bence il disina cikmak yerine yaasadiginiz yerdeki sizi basindan savan doktora bir goturun belki merhamete gelir bakar allah kolayljklar versin saglikla buyutun