13,5 ayligiz hala bababababbab,mamamammama,dedededed diyor bu babildama ne zaman bitiyor arkadaslar ?kimisi bitmiyor diyor?hem babıldayıp hem de babildadigi kelimeyi anlamlı söyleyen var diyorlar?tecrübeli annişler:((((Benim bebeğinmde ayni bu şekilde babildiyir ama hece şeklinde de hepsini söylediği oluyor anlamış değilim?14.aya gireceğiz tık yok şaştım kaldım???tek kelime yok baba ,mama ,dede sürekli böyle neden acaba benim durumumu yaşayan var mı?