BeyCan_aks Bende bel agrısı kaldı 😣 30 yasına kadar bel agrısı cekmezdim normal dogum yaptım 21 aylık kızım var bel agrım kaldı dogumdan sonra. Suan 2.ye hamileyim 16 haftalık. Daha 5.haftalarda bel agrım arttı uzun süre oturup kalkınca resmen sap bacagımı kalca kısmı tutulmıs gibi oluyor biraz toparlıyorum öyle geciyor. Önceden böyle bişeyi yoktu 😣