20 günlük bebeğim var günde 15 17 arası memede kalıyor her emiste tek meme gidiyoruz o şekilde söyledi emzirme danismani. Ama süre en az 7 dk en çok 20 oluyor ve 20 az oluyor yani genellikle 12 15 dk. Şimdi bor video izledim. 12 nin üzerinde emme isteği duymadığını gösterilmiş. Bir de emzirme danismani memede 30 40 dk. Kalmalı dedi mümkün değil kalmıyor. Sizin bebekleriniz nasıl durumda? Mama verdik 3 gün sarıldıktan dolayı devam mı etseydim bilemedim