Aslm-34 8 aylık bebeğim [Sabah) uyandığımda kırmızı ve şişmiş bir göz. Sanırım sinek ısırığı daha önce yaşayan var mı şuna köydeyim hangi ilaç hangi uygulama ile geçer bilginiz var mı
aybikreis Aslm-34 Oğlumun göz kapağını ısırdı ve alerjik bi çocuk. Kocaman şişti gözü kapandı. Malesef göze krem falan sürülmediği için bir şey yapamadım, soğuk uygulama yaptım kaşıma dedim geçmesini bekledim 3 günde falan normale döndü
aybikreis Aslm-34 Hayır. Sinek ısırığı için doktor bize stilex jel verdi. Ama göze sürülmediği için beklemekten başka yapacak bişey yoktu