Bende bu durumu yaşadım ve 3. Gün yenidoğana yatırdım. 2 saatte bir emzirmelisiniz. Ayak tabanını çorap varken işaret parmağınla biraz sert bi şekilde aşağıdan yukarıya doğru çizebilirsin veya topuğunu sıkabilirsin . Yine başarılı olamazsan . Bilirübin talili için doktora gitmende fayda var . Evde anlamak için de karnına veya yüzüne işaret parmağınla bastır ve Çek . Bastırdığın yer sarı renkte kalıyorsa sarılık olma ihtimali var. Sürekli gördüğün için ayırt edemeyebilrisn o yüzden bu yöntem işe yarayabilir .