Ben süt diyetini 3 aydır yapıyorum; bebeğimin pişiği 1 ayın sonunda anca düzeldi ve mukuslu kaka hâlâ geçebilmiş değil. Çok şükür kakada kan falan kalmadı ve bağırsakları düzene girdi. Yani sonuç için biraz sabretmek gerekiyor, canınız sıkmayın. Süt diyetini yaptıktan birkaç gün sonra şikayetler azaldıysa yani hırıltı, emerken kıvranma hatta memeyi reddetme vs. vardı ve bittiyse doğru yoldasınız demektir.
Kolay gelsin hepimize 🥹