Tugba94_yk Kızlar iyi geceler sezeryan ile Doğum yaptım 3 ay önce regl olmadım siz ne zaman oldunuz bir de hamile kalınır mı bu süre zarfında ?
Offpuff Tugba94_yk ben 40 dan 20 gün sonra olur gibi oldum 1-2 gün bir daha olmadkm şuan 4,5 aylık bebeğim
Sevaslan01 Normal doğum yaptım tam 40 gün sürdü kanamam 2 ay 9 gün oldu mınık erkegım hala olmadım 😂2018 aralıktan berı ( hamıle kaldım)olmuyorum lohusalugı saymazsak baya baya alıştım regl olmamaya 🤪
Kvsr07 Kmsezeryan ile doğum yaptım. 20 gün sürdü ilk kanamam sonrasında kızım 2 ay 24 günlük iken oldum.