Kan değerlerinde anlamlı bi şey yok. Sadece belden aşağısı ağrıyor demen bulgu olarak pek bi şey elde edilmesini sağlamaz. Büyük ihtimalle geçici bir durum . İğne yapılırken kendini kastıysan ondan da olabilir mesela.
Bu görüştüğün kişi acil doktoruysa böyle tepki alabilirsin. Acil bir durum değil çünkü