Emr066 Selam Annelerim, Hangi mama veriyorsunuz ve ne siklikla haydi yoruma😋 Ben aptamil pre günde 4kez felan veriyorum ve emziriyorum. 3aylik 7200kilo, mama cok sisiriyo sanki😣
Duygu777 Emr066 yanı benım kızım 5 aylık sadece anne sütüyle beslenıyo 36 haftalık dogdu suan kilosu 6.500 mama biraz şişiriyo evet
Birprensannesi17 Emr066 2 kez veriyorum 60 cc onun dışında sadece emiyor 3 ay 12 günlük oğlum 8 kg sütün yağlı dedı doktorum sma comfort veriyorum
Leylamoznur Emr066 ben sürekli veriyorum cocuğuma anne sütü yaramadı sütümü içtiğinde hep kusuyor oyuzden kesildi zaten cokda azdı
Farketmez Emr066 18 aylık sadece gece uyumadan önce veriyorum 180 cc 2 aylıktan beri ıcıyor ılk zamanlar çok sısırmıstı boğum bogumdu hareketlenıp yürüyünce hepsını atıyor suan çıtı pıtı 😊
Leylamoznur Emr066 tek istediğimiz o inşallah hepimizin bebeği ssğlıklı olur rabbim bizi evlatlarımızla sınamasın
iki_prens_annesi_ Emr066 sma optipro kullanıyodum 2 saatte bı 120 CC 5 buçuk aylık oğlum bayramda mecburi Bebelac kullandım bı sorun olmadı boule olursa ona geçicem çünkü sma 250 TL Bebelac 140
Zlm Emr066 mama sisirmez içinde çocuğun her öğünde alması gereken bütün vitamin ve mineraller olduğu için gelişimi daha iyi oluyo o yüzden öyle geliyo. Anne sütünde yok demiyorum ama o annenin beslenmesine bağlı ama manada her seferinde aynı besin değerlerini aliyo
iki_prens_annesi_ Emr066 evet çok şükür yolunda ve ek gıda da alıyor sorun yok şimdilik gelişimi ve kilo alımı güzel