Kızlar çok acil fikrinize ihtiyacım var. Evime 2 ay önce taşındım. 24 günlük bebeğim var. Bina tam bir hamam böceği yuvasıymış bilmiyordum. Çok titiz biriyim bebeğimle aynı odada yatıyoruz. Yatak odasında gece lambası açıkken 2 tane parke üstünde hamam böceği gördüm. Eşim gece mesaisinde, bağırdım birden çocuğum uyandı. Aldığım gibi salona getirdim kanepe üzerinde öyle oturuyorum. Bebeğim yanımda. Ne yapacağım konusunda en ufak fikrim yok. Binayı ilaçlama yapmışlar 15 gün önce. Bana fikir verin lütfen taşınacak durumda olsam bir saniye durmam burda :(