Kızlar deneyimi ya da bilgisi olan varsa lütfen yazsın🙏🏼 Bugün 40 günlük bebeğim uyurken sol kolu tik gibi attı tam tamına 17 defa inanın bayramım zehir oldu o an arabada olduğumuz için video alamadım şuan ne tadım kaldı ne tuzum internet doktorluğu yapmak istemiyorum ama epilepsi nöbetlerinden bahsediyorlar lütfen bana bir yorum yapın😞😞