Kızım 13 ay 10 günlük ancak ne emekleme nede yürüme yok ayaklarını yere bastıramıyorum. Oturmasında bir sorun yok yuvarlanarak her yere gidiyor evin etrafında amma iş ayakları dikiltmeye gelince topluyor yukarı çok canım sıkılıyor napmalıyım. Doktor 15 aya kadar normal dedi hemşiremiz en azından tutunarak kalkması lazım dedi sizler de böyle yaşayan oldumu