Ben egenin kırsal kısımlarında bir köydeyim şu an. Burada herkes kurban kesiyor. Kayınvalideme sordum ne kadarı nasıl dağıtılacak diye. Köyde herkes kesiyor burda dağıtılmıyor dedi. Ben yaşadığım şehirde arkadaşlarıma filan sorup durumu kötü olanlara dağıtacağım dedim kendi payımızdan. Ne anlamı kalır yani kurban kesmenin. Madem buzluğa kaldıracaksınız kurbanda kesmenin Bi alemi yok.Hele ki eşimin dayısı 2 büyük hayvan kesti. Çıldırıcam ya bu köyde yoksa başka köylerde de mi yok dedim. Madem öyle kesmeyin o zamanda bak gördün mü Bi kurban bile kesmedi derler diyor. Sorsan hepsi Müslüman bunların köyde 3 tane cami var ama et dağıtan yok.