YesimDemirturk Oğlum 17 günlük ve uzamış sariligimiz var dünden beri doydugundan emin olmak için sutumu yarım saatte bir sagip veriyordum ve bugün sutumun çok azaldığını farkettim ve sagmaktan uçları harap oldu doktorumuzun tavsiyesiyle mamaya başladık. İyileşmesi için ne sıklıkla kaç ölçek vermeliyiz? Aptamil pronutra kullanıyoruz
ArasinnAnnesi YesimDemirturk valla canım asıl bizim ki en uzamisi oldu 4. Aya kadar sarılık uzadı sagdim verdim emzirdim falan mama yi almadı arada bi aptamil verdim ilk 30 ile başladım 90 a kadar çıkmıştım ama geçmedi bütün tahliller yapıldı çok şükür temizdi
shdemir YesimDemirturk Canım benim oglumunda 21 günü gecmisti. Doktorumuz beyaz ısıkta yatır dedi ve 1 hafta sürmeden bu sekilde düzeldi bi dene istersen sende
Sedanuraydnata YesimDemirturk bizde 17 günlüğüz canım bir gece yattık düzeldi şükür ışın tedavisi çok iyi geliyor
Nesibezeyd YesimDemirturk ben gunde 3 yada 4 kere sagdım emzırdıkten sonra 30 cc verdım hep oyle 1 ayda kurtulduk uzamıs sarılıktan kuvezde yattı 5 gun premature doğdu
ArasinnAnnesi YesimDemirturk canım arkadaşın dediği gibi bizim sarılık gece ne kadar beyaz ışıkta yattı ama asla altına yatırma çocuğu aç kalmasın yeter. Elinden geldigin sürece emzir anne sütü alsin önce emzir baktın yetmedi arkasından mama takviye.
ArasinnAnnesi yigithan25 canım tabiki de her hafta yada ayda 2 kere gidiyorduk sürekli hiç düşmesi 3. Ayda 12.5 tu düşün
Cglkzn ArasinnAnnesi bizimde uzamış sarılık durumu var 45 gündür geçtiğimiz hafta carsamba günü 4.54 olmuş sarılık herşey iyi guzel hoş ama ten rengi ne zaman düzelecek acaba bilginiz varmı
Sedanuraydnata yigithan25 16 ile yatış yaptık 6 ile çıktık sabahında canım şuan kaç bilmiyorum ama daha yükselmez sınırın altına düştü dedi doktor renginden belli zaten hiç eskisi gibi değil gözler hep açık
bynduru benim kiziminda uzamis sarilugi vardi bolca emzirin ve mumkunse saatte bir agzina bir kac damla anne sutu damlatin.yani 2 saatte bir emziriyorsaniz arada kalan saatte bir kac damla sut mutlaka icirin, gecmis olsun
inismona Ya bizim de fizyolojik sarılığımız var. Tahliller temiz 9 çıktı orada kaldı. Ama rengi açılmadı. Bebeğim zaten çok sık emme isteği duyuyor. Uykusu dA öyle ağır değil hatta gazdan uykusuzluk çekiyor bebeğim 😣😣😣
KubraurganAlper Merhaba önce geçmiş olsun sarıliğı 2.5 ay uzayan bir bebek annesi olarak bnm kızımın sarılık derecesi 16.9du ve doktorumuz eğer 1 kademe daha artar ise hastaneye ışın tedavisine alcam dedi o zaman anlamdm çok agladm ve sürekli emzirdim hırs yaptım ertesi gün 15 e düşmüştü ama bnm sezeryan dikişlerm enfeksiyon olmus bebgmsürekli aglyordu cevremdekiler 7 gün israrla mama verdirmedi ve kizim deli gibi aglyordu meğer sarıliğımzı tetikleyen çocuğun tam doymamasymş doktorumuz mama yazdı 30cc verdik ce sustu sarılık hala geçmedi ama sürekli emzirmeye devam ettim hu süre zarfnda biz 2 çay kaşığı şekerli su verdik sarı örtü örttüm sürekli güneşe çkardm bollllll bollllllll emzirdim tabi hala 13 14 seviyelerindeydi ve özel hastane sürekli bebegmi delip kan alnyordu canı yanyord7 artk hatta bize yeşil recete ile verilen bir ilaç verdi çook tehlikeli olmasnq rağmen 4 gün kullancak karaciger gelisimini hızlandıran bir ilaç dayanamdm doktoru degistirdim başka doktor a gittim bna doktor sarılğn ilk 7 günlük evresnin tehlikeli olduğunu korkmamam gerektgni bebegmi delip kan alp ağlatmaya gerek olmadgni emzirmeye devam etmem söyledi ve bize verilen receteli ilacı söylediğim de çok kızdı veren doktor a sonra icimizin rahat etmesi için kan alndı 8 e düştügnu söyledi sn emzir ac brakma dedi yaklaşk 15 gün sonra hiç bir şey kalmadi üzülme bebisini aç brakma ve bollllll bollllllll emzir güneş buldukça çıkar güneş alsn 15 dk
Muson00 YesimDemirturk canım bize çocuk doktorumuz demiştiki sarılık için şimdi ben sana 3 gün boyunca sadece mama ver derim geçer sarılığı ama gerek yok istersen dene
ArasinnAnnesi Muson00 geçmiyor canım geçmeyince ben ilk başta hem sagdim hem mama verdim aç kalmadı yani ama yine de uzadı geçmedi sarıligi