kkbrylmazz kesitrmenin hele ki kazıtmanın gürlükle alakası asla yok 🚫 o yüzden kestirecekseniz tavsiye etmem ama dökülüyor üzülüyorum dersen dökülmesi normal cogu bebekte oluyor sonra cıkıyor. 27 yaısnda akız kardeşim ilk kesimi okula başlayınca oldu ozmana kadar asla kesilmedi ama suan saçları gür. 10 yasında yegenım var o da aynı okula gidince uclarından kestirdik ilk kesimini. Suan kuaföre gidince ayyy bu sac ne nasıl ugrasıyor sunu diyorlar aşırı gür. Komsumuz bebekken kazıttı suan 4 yasında kızı seyrek ve kedi kuyrugu kadar sacı var. Kuzenimin bebekken kazıttılar suan 25 yaısnda saçlar keçe gibi asla model almaz taranmaz.
Saç genetik bişeydi kazotmakla kestirmekle alakası yok 🚫