Adenmoms68 Kızlar ilk defa kemik kaynatacagım da kac saat de haşlanıyor acaba haslayıp dolaba koyacagım buzluga sıgmadı
canparelerim Adenmoms68 ben düdüklünün düdüğünü indirdikten sonra en kısık ateşte 4saat kaynatıyorum sonra karton bardaklara koyup buzluğa atıyorum.
2prens1prensesannesi_ Adenmoms68 1 buçuk saat düdüklü de kaynatiyorum sürekli sirke de ekliyorum kaynatirken
BuzluKahve Adenmoms68 Tam anlamıyla faydalı olan kolojenin oluşması için minimum 6 saat mum ışığı gibi kısık bir ateşte kaynatmalısınız. Fokur fokur kaynamakacak, içten içten kaynayacak. Böylece suyu da bitmiyor.
marscicegi Adenmoms68 ben 6 saat kaynattim galiba 5 te olabilir,bide fokur fokyr kaynatamiyorsunuz ,ağır kaynaması lazımmış falan 5 saat zor dayandım ugrasamadim ama baya yoğunlaştı oldu gibi oldu
Pateteslimanti İlikli kemikten bahsediyorsanız ben düdüklüde 1 saat pişirdim tüm ilikler döküldü bence öyle tencerede 8 saat falan hiç gerek yok
Adenmoms68 Pateteslimanti bende düdüklü yok varda kullanamıyorum 8 saat mı dediniz ocaktan geri mi alsam 😱
balkupumubarek canparelerim karton bardakların içi plastik bi maddeyle kaplı oldugu için çok saglıklı olmadıgını okumustum paylaşmak istedim
2prens1prensesannesi_ Adenmoms68 olur tabi normal tencerede 2 saat kaynatin öyle de olur merak etmeyin
Pateteslimanti Adenmoms68 saat çok geç ocakta yapacaksanız yarın yapın bence uzun sürüyor çünkü yani ocakta bırakıp yatmayın suyu falan azalır mazallah
canparelerim balkupumubarek teşekkür ederim bilgi için, bilmiyordum. Siz nasıl muhafaza ediyorsunuz, ne tavsiye edersiniz?
Adenmoms68 2prens1prensesannesi_ 2 saat olurmu herkes 6/12 saat arası yazmıs yatmam lazım benimde suan 2 saat kaynadı zaten olmazsa dolaba koyup yarınmı koysam ocaga birazda öylr olurmu
Selimikomom Adenmoms68 annemi aradım bayram bittikten sonra gelecek kendisi kaynatacak ya ben elime yüzüme bulaştırırım şimdi 😬 ağır ağır kaynaması gerektiğini biliyorum sadece
Deletedmom_70 Adenmoms68 kemikleri önce bir gün boyunca suda bekletin ertesi gün kısık ateşte yavaş yavaş 7 8 saate yakın pişsin. İçine bir tane de soğan atın daha iyi olur. Ben bu şekilde yapıp ılık olduktan sonra küp poşetlere katıyorum daha iyi oluyor öyle birazda koli bardaklara doldurdum.
Alya-Sena Adenmoms68 ben kemikleri 5 6 saat agir ateste fokurdatmadan pisiriyorm icine sogan sarimsakda ekliyorum oyle guzel oluyor en son blender yapiyorum sogugunca karton bardaklara kuplere koyup buzluga atiyorum
2prens1prensesannesi_ Adenmoms68 6 saat kısık ateşte kaynamasi lazım mum ışığında ben biraz altını açıp öyle kaynatiyorum zaten ilikler eriyor artık düşüyorlar