Bebeğime ilk doğduğu günden beri tummy time yaptırdım bu boyun ve sırt kasları için oldukça iyi. Hatta bebeğim pek de sevmiyot diye karşısına kurmalı hareket eden civcivlerdrn falan aldım. Yeni doğduğunda bile ilk gün günde beş saniye falan yaptırırdım. Bizim de şmyle bir şey oldu, muhtemelen sağ memede fazla kaldığından, pusetteki şekilden ve evde bizimkiler ana kucağına falan yatırdığı için boynu hafif sola eğikti hatta doktoru fark etti. Pozisyona bağlı diye düşündü/k ben başı sola doğru eğik ise işte kucağımda iken hafif başımla destek oldum düz tutsun diye, puset veya ana kucağında ince bir muslin bezi katlayıp boynunun soluna koydum ki düz dursun diye. Çok ama çok hafif hareketlerle hafif masaj yaptım, başını yine çok ama çok hafifçe sağa doğru eğdirdim masaj gibiz sağa sola çevirdim zaten şiddetli bir durum değildi ama ben ürkmüştğm hani tortikollis korkusu.. ama düzeldi hemen. Şimdi gayet dik duruyor. Doktorumuz da geçicidir pozisyona bağlı demişti çok da hafif idi ama yine de bir fizik terapist önermişti gerekirse veya uzarsa destek alırsınız diye