3 aylık oğlum, üşüttü kaka yeşildi sarıya döndü fakat öksürük çok fazla sanki balgam varda atamıyor gibi, fizyolojik serum ile burnunu temizledik ama çıkmadı birşey ciğerine inip bronşit yada zatüre den çok korkuyorum, acile götürdüm ama ilaç verilmedi burnunu temizleyin dediler sadece. Ek olarak öksürüğünün geçmesi için yapabileceğim bir şey var mı destek olabilir misiniz