Cihangir_Oznur Yarın bebek arabası alacagım ama hangisini alsam bilemiyorum bu iki arabadan kullanan var mı memnun olan yardımcı olabilirler mi rica etsem ☺️ Joie Pact Bebek Arabası baby&plus Rocket Baston Puset
Tuba Cihangir_Oznur ikisini de kullanmıyorum fakat joie markasının başka bi bebek arabasını, elektirkli salıncağını ve mama sandalyesini kullanıyorum ve güvenlik açısından çok iyiyi buluyorum. Çok da sağlam🤗
Bebeminnie Cihangir_Oznur joie litetrax 4 kullanıyorm çokk memnunum, yolda bile kaç kişi durdurup sordu. Çok öneren var gerçekten güzel mi diye 😂 kim sürse arabayı ne güzel gidiyor fln diyor ayrıca kızm kucağmdayken tek elle kapatıp açabiliyorum pact modelini de 2 arkadaşım kullanıyor memnunlae
zumramomm Cihangir_Oznur canim ben joie pact kullanıyorum.ozellikle hafifliği ve katlanması ile dikkatimizi çekti sürüşüde rahat yaz boyu hep dışardaydik. pusetini de aldım yemek yerken iş yaparken kızım pusette yatıyor
Cihangir_Oznur Tuba joie markasının iyi olduğunu duymuştum zaten diğeri de tam baston tipi bi araba o açıdan fikir almak istedim teşekkür ederim 😊
Tuba Ygz14 yani bebekten bebeğe değişen bir şeydir bu🙈 oğlum 9,5 aylık ve bana dönük sürmek istemiyor sürekli arkaya çeviriyor kafasını ve öne doğru dönderene kadar mızmızlanıyor. sanırım yeter seni gördüğüm başkasını göreyim artık diyor😂 bende öne doğru dönderdim etrafı seyrederek gidiyor artık. 🤗 ama işte bebekten bebeğe farklıdır