Merymommm merhaba öncelikle çocuk hemşiresi bir anne olarak yazıyorum.
Bebeğim 1 yaşına girecek ve doğduğu günden 6. Aya kadar daha doğrusu emzirdiğini döneme kadar günde bir sak ben ve 2 çay kaşığı oğlum anason ve kimyon içti. Kaynatıp,içetik beraber bunu şunun içim yaptık; sütten geçen besinler bebeğime dokunmasın diye. Sende bunu deneye bilirsin ve bebeklere günde bir çay kaşığı. Zeytin yağı verilir zaten sebebi ise kzabızlık ve kilo alımı. Zeytin yapı kilo alamayan ve kabızlığı olan kişiler için harikadır.