Bebisss03 CmreKSidar bi doktorun denize girme postuyla ilgiliydi sanırım ben Muğla’da yaşıyorum nasıl sokmayayım denize falan diye bi şey yazmıştın galiba 😂😂
24umay24 Selimikomom 4. Ay atağı çok zor evet. Geçmek bilmiyor. Ama o atak sonrası gözle görülür gelişme de yaşanıyor bebeklerde. Bence bunu düşünerek teselli edin kendinizi. Bebekler ara ara maalesef çıldırıyor(güncelleniyor😊)
Selimikomom 24umay24 ne gibi gelişmeler mesela 🥹 neyse sonucu güzel olsun da ne yapalım dişimizi sıkacağız
Selimikomom Adenmoms68 bende çok şaşkınım benden nasıl uslu çocuk çıktı diye ben mi nazar ettim bilmiyorum 😅😅😅inşallah atlatırız gündüzleri sakin allahtan🙂
ElifDefne3535 siriuss_ eyvah eyvah 😬 geçmiş olsun diyorum size o zaman biz 6.cı ayı yarıladık sakin geçiyor şuan şükür 😄
GSevilay65 Selimikomom senin postu gorunce geçmişe gttim bende diodum ne zaman geçer geçsin artık die arkadaşlarim dur daha 2. Yaş sendromu var diordu çok haklılar bu zamana kadar ağlamayan sakin olan çocugumu tanıyamiyorum rabbim her anneye sabır versin
Selimikomom GSevilay65 2.yaş gelsinde onu öyle düşüneyim kız şimdiden onu düşünürsem iyice psikolojim bozulur biz bitirdik sayılır duruldu çok şükür 🤕
siriuss_ ElifDefne3535 6 ile 7 buçuk ay arası keyfini çıkart 😂diş yoksa o kadar güzel ki 3 saat uyanık 2 saat uyku. En son 10 da yatıyor sabaha kadar bir iki mama 😂
ElifDefne3535 siriuss_ sakin geçiyor derken uyku sıkıntısını unutmuşum ya ben 🤣 gece sabaha kadar saat başı kalkınca dank etti 🤪 öğlen 1 saat yarım saat zor uyuyor gece saat başı uyanıyor emzirmekten çatladı göğüslerim artık 🥺
siriuss_ ElifDefne3535 bizim o dönem iyiydi ya ne güzeldi ne güzeldi 😂daha da düzelmedik çok şükür. Melek uykudaya yazdım bakalım 😏
ElifDefne3535 siriuss_ inşallah sonuç alırsınız ben inatla destek almadan kendimi yemeye devam ediyorum 😄