İyi geceler arkadaşlar hayırlı bayramlar hepinize 🙏 ilk defa bebekle tatile cikicaz Akdeniz ve Ege tarafında havalimanina yakın bı otel var mı memnun kaldığınız yani uçaktan inince çok yol gitmek istemiyorum çocukla benim gittiklerim uzaktı hep.Bı yanım çok gitmek istiyor bı yanım çocukla (11 aylık) dahada yorulurmuyum diyor deneyimli anneler bilgilendirirseniz sevinirim