Bugün itibari ile 18 gün gecikti. Bu sürede 2 defa test yaptım ama negatif çıktı. Yarın sabah tekrar yapacağım. Sizce bayramdan sonra kan testi vermeli miyim? Herkes emziriyosun ondan olabilir bu olmama diyo. Yani idrar negatif olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba? Yada böyle bir şey mümkün mü?