Ozleminci 35 günlüğüz önce 3 saat boyunca ağladı uyumadı gazını çıkardık yedirdik hatta fazla yedirmişiz altını aldım sonra kustu ama öyle bir kusmak değil ağzından fışkırarak kustu en az yarım litre sonra iyi geldi kusmak ama korktum hiç başına gelen var mı neyden olabilir göğüs uclarım yara olduğu için sütü sağarak ısıtıp veriyorum acaba ondan mı
Krmunvr Ozleminci 40 45 günlükken oğlum aynı gün 2 kere öyle kusunca 3. Beklemeden doktoruna koşmuştum alttan çıkartamadığı için mecbur üstten çıkarmış dedi gazla dolmuş demişti sonra bir daha yaşamadık öyle bir şey .. ateş yoksa ve tekrarlamıyorsa sizinde gaz sorununuz olabilir
Doganinannesiyim Ozleminci fiskirir tarza kusmak yetişkin için de bebekler için de tehlikelidir mutlaka doktor muayenesi gerekir
amansallagitsin Ozleminci genelde fiskirarak kusmalar doktorun bebegi gormesi gerekir alta yatan bi sebep oluyor bazen alerji bazen enfksiyon vsvs
BetulDefnee Bana doktorlar hep fışkırarak kusma olursa acile gel kontrol edilmeli diyor , bunu sürekli duydum sizde gidin bence. Başka bir postta bir hanımefendi bebeğini götürmüş gaz midesine baskı yapıyormuş bebişin lavman önermişler mesela
Ozleminci Doktora fotoğraflarla yazdım haber bekliyorum Şuan sakinleşti kusmadan sonra süt verilmeli mi ?
Mrl06 Ozleminci sağıp hemen mi ısıtarak veriyorsun? Dondurup sonra ısıtıp mı veriyorsun ? Birde benim de çok yara olmuştu ama ben alışır biberona die ağlaya ağlaya emzirdim. İstersen biraz dayan çünkü çok küçük emmeyebilir biberona alışırsa
eez Ozleminci fışkırarak kusma sürekli mi yoksa 1 kere mi oldu? Sabah bende bebeğimi emzirdim boşalttı memeyi hatta biraz daha emsin diye zorladım öğürdü ve direkt suratıma gelecek kadar fışkırarak kustu
Mrl06 BetulDefnee yani verilebilir tabi anneye kalmış da bence riskli. 35 günlükmüş ben 2 saatte bir emziriyordum resmen. Neden gece biberonla veriyordunuz bu arada
BetulDefnee Mrl06 aşırı yaram oluyordu, sık sık emdiği için de iyileşmiyordu, ben kendim yatmadan pna bir tane Biberon verince birkaç saat dinlenmiş oluyordu meme uçları böylece biraz iyileşiyordu 😊
yagizinannesiiiiiiiiii Ozleminci bizim alerjimiz vardı maalesef reflumuz de vardı. Sürekli kusuyordu az da olsa alerjiye bağlı olmayan reflü de var. Ancak belirtilere göre doktorlar anlayabilir takip edin