Selda03 Merhabalar, 18 aylık bebeğim var, öğretmenim ve 8-15 arasında çalışıyorum. Haftanın 5 günü için bebeğime bakıcı tutacağım. Çalışan anneler bakıcılarınıza ne kadar ücret veriyorsunuz?
kenankaan Selda03 şehre göre değişiyor. Ben geçen bakıcı aradığımda Urfa birecikte benden asgari ücret istediler vazgeçtim 🫠
kuzey-21 Selda03 görümcem yarım gün bakıyor 7 bin alıyor. Aslında 2 bin alıyordu ama işten çıkmak istedi. Çocuğun ailesi bırakmadı çocuk sana alıştı diye. Bu rakama getirdiler.
erseerse Selda03 aynı durumdayım öğretmenim eylülde başlayacak ve 4 te çıkacak. Asgari ücrete anlaştık tanıdık olduğu için
kuzey-21 Selda03 evet aslında yüksek. Kendisi bakmak istemiyor ama çocuğun ailesi ısrar ediyor mecbur bakıyor oda kıramadığı için.
Minikminik Selda03 o kadar ücret verecek olsam ben çalışmazdım şahsen az büyütür okula başlayınca çalışırdım
sarmaliklahana Minikminik annemde suan bu durumdayım 🤭 elime kalacak 3 4 bin için işime geri dönmedim hayırlısı artık ilerde tekrar başlarım.
Minikminik sarmaliklahana ¾ bana kar diyorsan çalışabilirsin yada tanıdık bul hesaplı ayarlayın paraya ihtiyacı olan az isteyebilir belki
sarmaliklahana Minikminik Kime güvenip bırakıcam öyle kimsem yok. O yüzden hemen 2.bebeişide yaptım hamileyim. Onlar büyüsün okula başlasın calısırım ya. Allah sağlık versin yeter ki. ¾ kalacak bir işim yok. Turizm finans özel sektör suan alayım en fazla 16 17 bin. Asgari ücret sigortası derken elime kendi sgk kalıo 🤣🤣🤣
Emir11 Selda03 onun yerine kreşe verebilirsiniz. Eylül ayında 2.000 TL demişlerdi şimdi nasıldır bilmiyorum
seyhannhri Bn gecen yıl evıne bıraktım 3.500du suyundan tut peynırıne kadar aldım. Tum marketını karsıladım. Kızına burs verdım. Ocak ayında ssk ıstedı bızde maasını besbın yaptık zaten evın eksıklıgı ve bursu ıle sekız ın bın verıyordum… O sıra aramız bozuldu esı evımızı tamır ettırdık esıne ıda bıze kazık attu. Sonrasında aldım krese verdım 2850 ye sımdı ne marketıyle ne kolı kolı yumurtası nede haftada beskılo sutu. Kurtuldum.. Keske krese basta verseydım… Ikıncı yolda nasıpse ekımde doğacak. Onun ıcın tayın ıstedık adanaya. Annem bakarım dedı. Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun duamız bu… Ankaradan gıdemezsek yurur yurumez krese
seyhannhri Bakıcı seruvenıme katılmak allahım korusun. Normal ılıskı bıle bozuldu… Şimdi kresımız cok guzel. Cocuk ıyıce sosyalleşti. Dedıgım gıbı ankarada kalıraak yedı sekız ay evden bakacam kredi oduyorum otuzden ucretsız ızın olmucak. Annem yıne gelır bakarım dedı. Yuruyunce abısıyle krese… Allahım bı yol çizmiştir. Herkes ıcın hayırlısı