Kızım 13 aylik gece en az 2 max 3-4 emmeye kalkıyor acikmadığını düşünüyorum çünkü bazen 10 saniye emip bırakiyor emerek tekrr uykuya dönüyor ki doktorlarla da bu yaştaki bebeğin sabaha kadar idare edebileceği soyluyor ve kendi doktorumuzda gece beslenmemizi kesmemiz gerektiğini söyledi Nasil bir yol izlediniz şimdiden fikirleriniz için tesekkurler:)