Merhaba kizlar oglum yeni 3 yasina girdi emzik kullaniyor ve koku yastigi var gecen gun emzigini disiyle kesmis biraz gorunce bende kopardm o an disari ciktik eve gelince gordu bende aa kuslar yemis biz disardayken dedim.aglamadi ama uykusunda krize girer gibi agladi yarim haliyle.emmeye calisti ama gece hic uyanmadan uyudu sabaha kadar o günden sonra günduzleri uyumamaya basladi aksama kadar duruyor ama uykusz belli sinirli oluyor bu defa da dün 7de uyudu artk sonra 10da uyandi oturdu biraz uyudk bugunde hic uyumadi aksam 10 bucukta uyudu direk smdi sizce emzikten dolayi mi boyle yapiyor yoksa günduz uykusunu mu birakmak istiyor ne yapmalyim bu durumda nasil davranmaliyim