Buketdua Merhaba arkadaşlar, ben ikinci bebeğime doğum yaptığımdan beri büyük olan kızımın yeme sıkıntıları başladı ve çok zayıfladı. Benim size sorum şu. İştah açıcı olarak ne kullanabilirim? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Sorusormomm Buketdua Dr öz macunu kullaniyorm balık yağı mollers Dr öz keçi boynuzu özü bide Keçi boynuzu özü çok güzel. Bağışıklık guclendirdi iştah için emin değilim çünkü zaten yemeyi seven bir çocuk oğlum 🌸 İştah açtığını bir çok kullanan kişi yazıyor trend yola bakabilirsnz ben bağışıklığı için kullaniyorm gerçekten etkisini gördüm
Dilaratanem Sorusormomm merhaba yorumunuzu tesadüfen gördüm bi post açmışlar drtayyar öz ürünleri diye herkes kötü yorum yapmış forumda bende siparis etmiştim ama bayrama takildi kargo memnun musunuz. Birde Google de arattirdim şikayet var sitesinde hep alerji den bahsediliyor. Ne düşünüyorsunuz acaba iştahını açtı mı macun. Keçiboynuzu özü iyidir zaten de
Sorusormomm Dilaratanem ben bir yıl olacak kullanıyorum canım iştahlı bir çocuk yemeyi seven. Bir cock hergun düzenli kullanıyorm hiç bir zararını görmedim alerji konusunds bişey diyemiyorum içindekiler yaziyor trend yol sayfasindan ben bir çok ürününü kullaniyorm hepsinden memnunum geldiği zaman üç gün kuralına dikkat ederek deneyin alerji herhangi bir şey olmaz ise kullanmaya devam edersnz kendi çocuklarına da kullaniyor Dr öz o yüzden güvenle veriyorm ben🌸