Merhaba hayırlı bayramlar herkese
Kızlar bir ay önce işe başladım oğluma gerekmedikçe mama vermem sağıp bırakıyorum sütümü ishali geçmeyince bi kaçgün mama verdim kakası toparladı ama bu sefer öğlen memeyle kavga etmeye başladı sağdığım sütü biberondan içiyor mamada içiyor gece uyku sersemi emziriyorum emiyor oda zaten ama son 2 gündür öğlenleri mamayla kavga halinde nedendir bilen varmı