Bebeğim saat başı emmek istiyor bazen 2 3 saat uyuduğu da oluyor ama acıkıyor belli. Sütümü sağdım iki göğsümden 40 50 gibi bişey çıktı. Sonra emzirdim, 1 saat sonra yine sağdım sütüm geliyor mu diye bakmak için, 20 30 falan sağdım. Saat başı emince bu şekilde doyurmuyodur sütüm. Emme gücü ile daha fazla çıkar mı, bir de mesela emiyor 5 dakika oldu memeyi boşalttı, boş emince memeden hava geliyor mudur, bebeğimin gazı da oluyor bu sebep olabilir mi.