Atesalpp 2-3 gündür uykuya dırenmeler başladı normal mı acaba ayını mı karşılıyor yoksa hep böyle mı gıder
Pol34 Atesalpp yavaş yavaş uyanıklık süreleri artacaktır. Dönem dönem uyku bozulmaları olur çok normal durumlar. Gaz da başkadığı için eskisi kadar kolay uyumaz arada sırada direnmeler az az uyuyup uyanmalar olur