Zynpbal tabiki sorabilirsin ilk gün 24 ile yatış yapıldı çok yüksekti çocuk resmen komaya girmişti birçok ışın vermisler 2 gün verdiler anca düştü sonra baktılar ışınsiz nasıl yükselme varmı diye şükür yükselme olmadı ama enfeksiyon olduğu için antibiyotik tedavisi goruyo sarılığı atlattık