tubiiik_ Beraninannesii ben 2 yıl önce defactodan almıstım cok memnun kaldım denizde yapısmıyo cıkınca hemen kuruyor
Pol34 Beraninannesii manukanınkiler güzel ve modern bence. Spor şık duruyor ama diğer markalara göre çok daha pahalı
incir-receli Beraninannesii lcwden aldım 6 senedir ve 3 senedir giydiğim var taş gibiler bugünde tek üst aldım hatta tekrar
tubiiik_ Beraninannesii şimdikilerine bakmadım tabi ama 2 yıl önce aldıgım cok guzeldi begendım bol kesimdi