billiejean ilk önerim doktorunu değiştir :)) esprisi bir yana yenidoğan bir bebek annesini “emzik yapsa” ne olur ki ?? Annesine ihtiyacı var bebeğin, kokusuna.. sağdıpınız süt miktarına takılmayın daha fazlasını çeker bebek. Formül süt kullanıyor iseniz de önce illa ki emzirin her koşulda emzirin ardından mamaya geçin ve sistemli bir şekilde azaltabilirsiniz. Naçizane tavsiyem, biverın meme reddinin en büyük sebebi olduğu için mamayı alternatif beslenme teknikleri ile vermeniz. Ben mesela eds kullanıyorım. 5. Aylığa dek 5 Fr beslenme sondası, sonrasında ise 6 no kullandım. Sondanın vir ucunu memeye sabitledş. Böylece hem memeyi emdi hem de mamayı çekti kateterden. Emzirdikçe sütünüz çoğalır zaten endişe etmeyin sütünüz kesilmez sadece sütü kanallara indiren oksitosin hormonu azaldı ise süt azalmış gibi gelir bize, sütün kanalları inmesi için durmadan emzirin, oksitosini en iyi bebepin anne memesini emmesi artırır. Ebebekte göğüs ucu çıkarıcılar oldupunu görmüştğm, hiç kullanmadım, esprisi nedir bilmem. Bbrnim bebeğin de yenidoğanken memede yarım saat kırk beş dk kalırdı :)) kalsın, napim :)