Herkese hayırlı bayramlar hanımlar. Ilk doğduğunda ayağı daha kötüydü zaman geçtikçe bu hale geldi. Kaç doktora götürdüm cerraha bile götürdüm. Zamana bırak dediler. Antipiyotik ilaç. Krem verdiler. Kimse birşey yapmadi. Bayramdan sonra yine götüreceğim. Acaba bu nedir ? 😔
