Benim bebeğinde alerjik. Diyetisyen desteği alıyorum. Bu ay yumurtayı deneyeceğimiz için baklagil leri önden deneniyor, dün mercimek çorbası yaptık. Biraz yedi. Kalasında kan vs olmadı. Ama gaz oldu. Bugün nohut. Bir kaç gün gazlı geçecek ama beslenme yelpazesi açılacagı için seviniyorum. Gece hiç uyumadı. Gazdan sanırım.