manzaramistanbul Arkadaşlar doktor bugün bıngıldağın biraz kapalı olduğunu söyledi . Gerçekten de normal de bebeklerin bıngıldakları yumuşak olur benimki sert . Çok korkuyorum inşallah bir sorun olmazZ başına gelen varmı ne yapmak gerek.