Bebeğim 8 ay 18 günlük son bir aydır ek gıdamız çok kötü gidiyor bugün iki kere kustu ne var ne yok çıkardı. Emmesi zaten kötü, bi yoğurt seviyor. Yoğurt yedirdim bir kavanoz üstüne su verince kustu. Reflü falan mı var anlamıyorum doktor reflü ilacına başla diyor adam akıllı önemsediğini düşünmüyorum bugünde bir hafta ara ver ek gıdaya demiş. Bebeğim kilo almıyor iyice zayıfladı gibi geliyor mama zaten içmiyor denedim istemiyor. Of çok zor ya üzülüyorum