Biz 5 ayliğız şuan dogdudugundan beri muhakak günde 2 kere yeşil kaka yapıyor,besin alerjisi dedik çıkmadı ilaç dedik onada ara verdik yine devam etti bağırsak enfeksiyonu diye şüpheleniyorum kontrole gittigimizde de söyleyeceğim bir tahlil alınır en azından umarım dizinde geçicidir bizimde 🤦