yunusemre_moms evler güzel, geniş; kiralar da batıya göre oldukça uygundur. İki sene Silopi’de kaldım geçmişte. O zamanlardan beri o kadar çok toki apartman vb yapıldı ki sorun yaşamazsınız diye tahmin ediyorum.
Klima en önemli ev eşyanız olacak, onsuz asla olmuyor.